SIAPALAH AKU TANPA MEREKA..

SUDI-SUDILAH KLIK DAN TINGGALKAN LINK KAT SINI..

Khamis, 14 Oktober 2010

.... Maaf... aku tidak berniat utk menipu....

Salam kepada semua rakan blog.... terutama yang telah menjadi follower kepada blogku...

Hari ini Allah menguji kami sekeluarga dengan pemergian salah seorang ahli keluarga kami... mak kecik. Air mata masih mengalir namun itulah ketentuan Allah yang harus diterima dgn lapang dada... Semoga rohnya ditempatkan kalangan mereka yang beriman dan diampuni..

Tujuan utama entry ringkas ini.... memohon maaf kepada rakan-rakan yg telah menjadi follower tetapi menyedari aku tidak dlm senarai follower mereka... Pada hakikatnya, aku telahpun menjadi follower sebelum ini tetapi entah di mana silapnya.... aku hilang dlm senarai tersebut. Aku masih hijau dlm arena berblog... tapi insyAllah... aku akan fix masalah tersebut secepat mungkin... Sekiranya ada rakan yg arif... silalah beri tunjuk ajar yang mungkin dapat membantuku... Sekali lagi mohon kemaafan..

6 ulasan:

zirconia berkata...

salam takziah utk kamu sekeluarga..

Annaz Mohd berkata...

salam takziah buat awk sekeluarga..
semoga rohnya dicucuri rahmat..

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

zirconia : Terima kasih...

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Miss Annaz : Tq... semoga rohnya aman di sana

tgsaqura berkata...

salam takziah..al-fatihah untuk arwah..

Tanpa Nama berkata...

Innalillah..
Moga rohnya ditempatkan dikalangan mereka yg beriman.

LIKE DISINI

Layout