SIAPALAH AKU TANPA MEREKA..

SUDI-SUDILAH KLIK DAN TINGGALKAN LINK KAT SINI..

Rabu, 5 Januari 2011

BENARKAH ADA PAYUDARA YANG BERULAT??

















ADA TAK PERSAMAANNYA?

Saya pulangkan kepada anda semua untuk menentukan....

Gambar ini telah menyebabkan saya mencari jawapannya kerana terasa amat ngeri bila melihatnya.... Saya terpanggil untuk mengetahui apakah puncanya, kemudian saya terjumpa satu artikel yang mengupas tentang kesahihan gambar tersebut. KETERANGAN LANJUT : SILA KLIK DISINI

TETAPI

Sesungguhnya.... memang ada penyakit yang boleh menyebabkan payudara berulat seperti paparan video di bawah dan kemungkinan besar disebabkan oleh penyakit barah pada payudara. Seperti yang kita sedia maklum.... kanser merupakan pembunuh yang hadir secara senyap-senyap dan sukar untuk dikesan. Bila dikesan.... kanser sudah berada di tahap 3 atau 4.... SEMOGA ALLAH HINDARI KITA DARI PENYAKIT INI... AMIN!!

12 ulasan:

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

memang ada persamaan kalau berpandukan gambar

Fuziani JSR berkata...

THE LEKAT LEKIT STORY : Rasanya guna photoshop sb cantik dan terletak jer ulat-ulatnya.... g pon, logik2nya mestilah ada nanah kan?

SINGALAUTMETRO berkata...

Saya ada terdengar, tapi kali ini baru terbaca mengenainya. Cuma yang saya tahu ulat yang suka payu dara adalah ulat bulu.

ibu hidayahamin berkata...

ngeri pula bila melihat video tu... takutnya...

Fuziani JSR berkata...

SINGALAUTMETRO : Walaupun tengah sakit tekak, tapi tergelak besar baca komen tuan.... Betul2.. ulat bulu mmg mcm tu...hihihihihi..

Ummi Hanie berkata...

mula2 dpt tau benda ni,sy pecaye habiss...skali cek2 balik...fake rupanya...hasil editing photoshop

Islamic_Muslimah berkata...

Allah Maha Besar..
segalanya mungkin bgNya..
ana pernah baca mengenai hal ini.. ianya berkaitan dengan kebersihan.. jagalah kebersihan diri serta pakaian..moga terhindar dr penyakit bahaya, amin

sitihanisahali berkata...

ya ALLAH..meremang tengok..erh...

armouris berkata...

lagi info tentang barah payudara di SIHAT SELALU - Pengesanan Awal Barah Payudara

cik niza berkata...

eeeiiii..betul ke video tu??tu msti da tahap kritikal tu..

meremang tgk..

tiefazatie berkata...

ifa pun rasa cam diedit je nie..sbb mustahil cantik je kan2..wallahualam..

YOUsoF berkata...

1st time tengok dulu GELI yang amat...



sekarang pun ada rasa geli jugak, sikit.. h

LIKE DISINI

Layout