SIAPALAH AKU TANPA MEREKA..

SUDI-SUDILAH KLIK DAN TINGGALKAN LINK KAT SINI..

Sabtu, 18 Disember 2010

"GiveAway EdY : Terbang Jauh-Jauh"

Satu lagi tag... kali ini dari si comel aemy. TQ kerana sudi tag blog CSR. Banyak lagi tag yg belum dilangsaikan ( macam riak jer bunyinya... maaf ye, x maksud gitu..hihihihi) tapi yg ni kena buat dulu sebab tarikh tutupnya ari ni... Fuh! terkial-kial gak ni...
Nak tahu lebih lanjut... 


1. Bannernya yg kat bawah tu... 
( Jangan lupa letak benner kat entry sb wajib kena buat entry tau... )



2. Pemilik blog : THE BEAUTY IN UGLY


3. Empunya blog...
 ( jangan marah ye tuan blog sb letak gambar ni tanpa kebenaran ) 


Foto Saya


4. Hadiahnya memang menarik... semua dari luar negeri... 
Klik SINI kalau nak tengok sendiri
 ( sape nak beri... jadi joinlah contest ni... manalah tahu menang pula.. )


Kata penganjur... entry simple je so dapatkan maklumat lanjut di SINI.


Seperti biasa... kenalah tag teman2 yg lain. Mereka yang bertuah ialah:
GamatriA
tiefazatie
atasnamaaku


2 ulasan:

E.d.Y berkata...

thanks k sudi join giveaway ni...good luck...;)

butterflyana berkata...

Good Luck! ;)

LIKE DISINI

Layout