SIAPALAH AKU TANPA MEREKA..

SUDI-SUDILAH KLIK DAN TINGGALKAN LINK KAT SINI..

Isnin, 13 Disember 2010

SEGMEN PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ?

Seperti hari-hari yang lepas.... kalau ada free, selalunya saya berblogwalkinglah  kerana saya memang suka membaca entry2 teman yang lain disamping menambah kenalan.... Ketika sampai ke blog popular milik Ben Ashaari ( bukan mengampu ye.... tengok follower die pun dah tahu blognya popular ), aku tertambat hati dengan segmen terbaru beliau. Nak tahu segmen apa??? Klik kat SINI.  So, tanpa lengah-lengah.... sayapun joinlah...

  • Header Ben Ashaari Blog  - Dah letak dah... Klik je kat header tu... meluncurlah anda ke sana dalam sekelip mata...
  • Tajuk : PELIK SANGAT KE NAMA BLOG AKU NIH ? dan linkkan ke entri ini  Dah letak tajuk tu dan dah linkkan seperti yang disyaratkan...

  • Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu ..Dari Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka....

  • Apakah maksud disebalik nama blog korang ..Entry dalam blog ni kebanyakannya tentang apa yang saya rasa, apa yang saya alami, apa yang  saya dengar, apa yang saya lihat dan apa yang saya faham.. Jadi kalau ikut kamus tu, maka sesuailah saya menamakan blog ini dengan nama CETUSAN SEIKHLAS RASA

  • Siapa orang kuat blog korang tu ..Orang kuat....? Soalan bocor ni.... tentulah empunya blog, pengikut-pengikut setia dan juga mereka yang selalu terjah cbox dan shoutbox blog saya..

  • Angan angan terhadap blog tu ..Boleh jadi blog sehebat blogger2 popular seperti blog Ben Ashaari...hihihihi. Semoga satu hari nanti, trafficnya mencecah ratus-ratusan sehari... Amboi! Tingginya anganku....

  • Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa ..Setakat ni.... tak terfikir lagi tentang tu..... Tapi terfikir nak buat satu blog lagi dengan nama SINDING SUMANDAK SABAH...

  • Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana...Kat mana ye... ntahlah! Senang upah ribu2 kat En. Ben utk iklankan... ok tak?

  • Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer http://atasnamaaku.blogspot.com

  • Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan ..
    Saya dapat meluahkan segala apa yang bersarang di hati di dada blog ini dan membacanya semula ketika ada masa free.... tepat 20 perkataan tu...
  • Tiada ulasan:

    LIKE DISINI

    Layout