SIAPALAH AKU TANPA MEREKA..

SUDI-SUDILAH KLIK DAN TINGGALKAN LINK KAT SINI..

Jumaat, 5 Ogos 2011

KANTA LEKAP BERNILAI $15,000....

Diamond contacts courtesy of Shekhar Eye Research

Perhatikan kanta lekap yang dipakai oleh gadis tersebut..... Agak berbeza daripada kanta lekap yang biasa dipakai oleh mereka di luar sana.....

Kanta lekap itu bernilai $15,000. Kenapa mahal sangat???? Kerana kanta lekap itu bukan sebarang kanta lekap...... ianya dihaiasi dengan 18 biji berlian yang berkilauan. Kanta ini telah dicipta oleh Chandrashekhar Chawan dan hanya terdapat 3,996 set di pasaran. Ingin mengetahui lebih lanjut sila klik disini. 

Image: Diamond eye contact lenses by Shekhar Eye Research.

Mungkin mereka yang ketagihan fesyen di luar sana akan memburu kanta lekap berlian ini yang dicipta dengan dua pilihan iaitu bersadurkan emas putih atau emas biasa ini... Tapi selamatkah memakai kanta lekap semahal ini???

8 ulasan:

tiefazatie berkata...

isk..menakutkan je nie..
contact lens bese pun ayah xbg pakai..
nie kan ada berlian segala nie..haha..

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Mmg menakutkan ifa.... lagi menakutkan kalau perompak tahu. Nanti dicungkil biji mata hanya nak mendapatkan berlian tu.... Naya!

ghost writer berkata...

aku risau kalau matinya tanpa mata.

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

ghost writer... mmg mati ndada matanya kalau sudah dicungkil c perompak....

Hana Soffelia berkata...

Wah.. mahal gila. Seram lak,kang ada yg hlg bji mata. :-p

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Hana : Betul tu.... macam2 kerenah orang dlm berfesyen.... sehingga tidak terjangkau fikiran kita.

Sekamar Rindu berkata...

salam...


sungguh mahalnya.......

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Sekamar Rindu.... berlian tu! Manusia semakin gila berfesyen...

LIKE DISINI

Layout